20 Ocak 2010 Çarşamba

MİMLENMEK İÇİN YARATILMIŞIM DİYECEĞİM AMA YOK MİMLEYECEK ÜÇ KİŞİM BİLE YOK:(((

Ben bu camianın içine yeni katılan biriyim.Etrafımda olana bitene tepki verebilmek için yazmaya karar verdim ve başladım bir iki karalamaya..Derdim kendimi avutmak aslında ama benim gibi bunalmış,sıkılmış bir sürü dertli olduğunu görmekte zor değil hani..Bu blog sayfalarıyla haşır neşirliğimin olmadığı anlamına gelmesin sakın,akşam eve geldiğimde ,pazar sabahları gazateleri okumaktan aldığım kadar zevkle,yazılarını okumaktan zevk aldığım bir dolu blog sahibi vardı zaten.Ben sadece yazmaya yeni başladım,okumaya başlayalı çok oldu yani:)) O bloglarda gözüme ilişen ve ay ne güzel dediğim bir etkinlik vardı ki bu da birilerinin birilerini mimlemesi yani bir konu hakkında minik bir referandum yapma etkinliği gibi birşeydi.Çok hoş bir oluşum bence..Ve işte artık bende mimli biriyim :) Ancak bir sorun var. Üç kişi bulmam gerekiyormuş benimde mimlemek için.Ben o üç kişiyi nereden bulacağım?

Beni mimleyen   Fatma Fındık, kendisine teşekkür etmeden geçemeyeceğim.Bir hayalimi gerçek kıldı farkında olmadan:))

MİM KURALLARI
-Üç kişiyi mimliyorsunuz.Ve onların bloklarına link bırakıyorsunuz.
- Mimlediğiniz kişilerin bloklarının linkini koyuyorsunuz yazınıza.. Birde alttaki sorular hakkında düşüncelerinizi yazıyorsunuz.
MİMLENDİĞİM SORULAR
1) Dokunulmazlıkların kaldırılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
2) Seçim barajı kaldırılsın mı? Neden?
3) Adayların belirlenmesinde nasıl bir yöntem uygulansın?
4) Yargı bağımsızlığı sizin için ne anlam taşıyor?
5) Beşinci soruyu siz belirlemek zorunda olsaydınız ne öğrenmek isterdiniz?
BENCE
1)Dokunulmazlıklar kaldırılsın derim ama illa birilerine dokunulmazlık hakkı verilecekse bana verilsin.Aklıma estiği gibi gürleyebileyim ve kimse, neden böyle yazdın,niçin böyle dedin,sesini yükseltmeden konuş gibi cümleler kuramasın.Ha yanlışlıkla bana tepki vermeye kalkarlarsa doğru kodese:))
2)Yok anam kaldırılmasın!!! Hayatta desteklemem bu fikri yani kaldırılsın diyenleri..Hatta şöyle olsun yurt dışına çıkan mağara adamları bir daha ülkeye sokulmasın.Yüzde yüz baraj olsun önlerinde..Ömür boyu gittikleri yerde kalsınlar ve teker teker yurt dışına çıkmaya zorlansınlar.
3)Aday olmasın kimse,aday ldğu andan başlayarak hepsi değişime uğruyorlar çünkü..Bizim ülkemizde insanlar iki sandalye sahibi olunca kral sanıyorlar kendilerini..
4)Yargı bağımsızlığı da ne ola ki? İlk defa duyuyorum böyl bir cümleyi,çözemedim.
5)Bildiklerimle başetmek için gerekli gücü nereden alabilirim.Kendimden mi?
Ben cevaplarımı verdim de dediğim gibi üç kişim yok benim:(( Hatta şöyle yapalım bana üç kişiyi bulabilecek birileri var mı?

BENİM MİMLEYECEK KİMİM VAR
kupia papalina
tombul teneke

3 yorum:

  1. Merhaba arkadaşım ;
    isim bilmeyince hitapta zor oluyor böyle işte..
    bende senin gibi ama bir ay kadar daha kıdemli bir blog sahibiyim ..
    Neyse bir yerden başladık paylaşmaya
    herşey zamanla yerine oturuyor sen paylaşıma devam et lütfen ...
    destek için izlemeye aldım bile ben seni
    başarılar diliyorum ...
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. hiç kıyamadım sana:)kuzum benim hoş geldinnn bu arada:)

    benm bloğuma da beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben umudumu kesmiştim iyice ve etrafla uğraşmaktan fırsat bulamadım buralara gelmeye:) Bin milyon tane teşekkür ediyorum sevgili Sevgi ve pofudukşeker sizlere..

    YanıtlaSil