3 Ocak 2010 Pazar

HAKSIZLIK MI? İNANMAM!!!

İşte ben!!! Baktım ortalıkta dolanıp duruyorum ve birilerine sataşmaktan fena halde yorulmuşum ve bu sataşmanın benden başka kimseciklere bir zararı yok,eh o zaman şöyle güzelce içimi boşaltıp kendime geleyim değil mi? Pu ha ha .. Bu gülme belirtisini nerede görsem miğdem kalkıyor onun için bende yaptım.Yani pu ha ha ne ola ki? Kim gülerken böyle gülüyor.Pu ha ha..Neyse konum bugün bu değil.Malum ilk yazım biraz daha içeriği geniş,anlamlı birşey olmalı..Geceye varmamak için tepesinde güneş figürü taşıyan çizgi film kahramanı olmaya karar verdim.Nasıl yani?Kalimero olmak ve ortalıkta ama bu haksızlıkkkkk diye dolaşmak pek işe yaramıyor.Bütün o kahramanlara çemle takmak amacıyla, ne yaparsam yapayım kazanan ben olmaya karar verdiğim için,bu yeni fikrimi çok sevdim.Yaşasın kötülükkkkkkkkkkkkk.Tepemde gezinen şu kara bulutun fiyakasını bozup,onun yerine pırıl pırıl bir güneş çizdim.Baktım ki ortalıkta iyi kahraman sayısı artmış,kimsecikler kötü değil,hep haksız bir karşı taraf savsatasının arkasına sığınmış kadınlar/erkekler koloniler oluşturmuş,işlerinde güçlerinde başarıdan başarıya koşarken en ufak aksilikte suçlayacak hep bir karşı taraf buluyorlar benim iyi olmam mümkün değil! Delirdim mi? Tam aksi aklım başıma geri döndü.Öyle şiddetine bakmadan en ufak yele bile rüzgar deyip,saklanmakla geçirince yılları bunun olması normal sanırım.Normal mi?ÇOk normal hatta hiç bu kadar normal olmamıştım.Arkadaşlar; sabah,öğle,akşam 1000 mg antibiyotik etkisinde zırvalamaya karar verdim.Saçmalık mı? Hayır.En fiyakalısından günler beni bekliyor.Halletmem gereken sorunlar anıtıma baktıkça öğğğğğğğğğğğğğ diye bir ses çıkıyor ki benden,kulaklarınıza inanamazsınız.Konumdan uzaklaştım yine..İşte gelgelelim asıl konumuza; siz ,sevgili çok bilmiş,az hazmetmiş,çürük dişlerini göstermemek için ciddi takılan,eli içinden belinde,dışarıdan bakınca dizinin hemen üzerinde kıvrılmış kibarcık hokkabazlar ve onların erkek versiyonu; çok bilen,hiç yanılmayan,zeka küpü,gazate küpürü kadar değeri olmayan ama sahip olduğunuz Richie Rich hayatı için alkışlanan drakulalar,ne zamana kadar öyle yaşayacağınızı merak ediyorum.Neden mi? Sizinle aynı zamanda yaşıyor olmak bana ne kadar, ne öğretecek onun derdindeyim. Yok yaaaaaaaaaaaa!!!! İçinizden birinin suratına iki tane sallamamak için neler yapabilirim ki daha?Kendimi tutmakta zorlanıyorum dersem şaşırmazsınız sanırım.Bir elini cebine diğerini caka satmak için nereye koyacağını düşünen ellerin sahibi MR.Budalalar,sizi saygıyla yad ederken,bayan versiyonlarınızın da yüzüne tükürmek için ilk sırada bekleyenlerden biri olduğumu da bilmenizi istiyorum.Saçma sapan oyunlar oynamaktan bıktığınız güne ve oluşturduğunuz koloniler çökene kadar peşinizde olduğumu unutmayın.

3 yorum:

  1. bende arkanda hemen 2. sıradayım:))
    umarım yazılarına aynı hızla devam edersin...Zevkle okuyacağıma inanıyorum..Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. Süper buna bayıldım.Biliyordum yalnız nolmadığımı:)

    YanıtlaSil
  3. sizi mimledim
    kabul ederseniz bloğuma buyrun....
    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil